Daar is idd een aparte code kaart voor.
Als je die kwijt bent dan kun je via het serienr op de radio, bij de dealer een nieuwe code aanvragen.
Het schijnt overigens dat je op internet ook codes tegenkomt....![]()
Beste Alfisti,
Hierbij een vraag betreffende mijn 156;
Ivm startproblemen vanochtend door een rotte accu heb ik een nieuwe accu in mijn auto gezet.
Vervolgens moest ik op de radio een 4-cijferige code invoeren.
Ik heb wel een code-card bij mijn Alfa, maar hier staan een electronische code op van 5 cijfers
en een mechanische code van 2 letters en 5 cijfers. Deze codes zijn toch voor de electronische startblokkering en niet voor de radio?
Waar kan ik de code voor de radio vinden, is daar misschien een aparte code-card voor?
Wie weet meer over dit onderwerp? Alvast bedankt voor de moeite!
Daar is idd een aparte code kaart voor.
Als je die kwijt bent dan kun je via het serienr op de radio, bij de dealer een nieuwe code aanvragen.
Het schijnt overigens dat je op internet ook codes tegenkomt....![]()
Hier staat de handleiding: http://www.ivorysky.com/index.php/20...laupunkt-.html
Ok super, bedankt.
Ik heb geen 'sleutels' om mijn radio eruit te halen om het serienummer te bekijken.
Is er nog iets anders waarmee ik de radio eruit zou kunnen krijgen?
Satehprikkers![]()
Haha...met grote satehprikkers is het inderdaad nog gelukt ook.
Handleiding van Ivorysky gevolgd en de radio doet het weer.
Superbedankt!
(Topic kan dicht wat mij betreft)
Kleine toevoeging voor degene die dit nog een keer opzoekt, een belletje met de dealer en je kenteken is vaak al genoeg. In het onderhoudsboekje stond dat Savali mijn auto ooit nieuw geleverd heeft, dus daar heen gebeld. Zelfs een aantal maand nadat ze failliet zijn gegaan konden ze me vertellen wat de code was. Enige wat ze nodig hadden was m'n kenteken.
Momenteel lezen 1 Alfisten dit onderwerp . (0 Alfisten and 1 gasten)