ik ben altijd een fan geweest toen hij bij ferrari zat.(eerst ferrari voor mij dan pas de racer).
Maar ik denk dat hij zich gaat verbranden zoals armstrong nu in de tour de france.
ik gun het hem wel allesinds
![]()
Michael Schumacher zal ook volgend jaar nog racen. Dat verklaarde de Duitser in de marge van de Grote Prijs van Duitsland. Hiermee countert hij zijn criticasters, die ervan overtuigd waren dat hij op het eind van dit seizoen zou stoppen. "Mijn doel zal ook dan hetzelfde blijven: de titel winnen."
De zevenvoudige wereldkampioen erkent wel dat de verwachtingen rond zijn persoontje te hoog gespannen waren. "Ben ik blij met mijn resultaten? Niet echt. De buitenwereld verwachtte veel van mij, maar ik kon de ambities niet waarmaken. Terugkeren op hetzelfde niveau van drie jaar geleden bleek irrealistisch. Ik ga nu mijn tijd nemen en ervan genieten. Ik zal met hoogtes en laagtes moeten afrekenen, maar ik ben overtuigd dat ik mijn doel kan bereiken." (svm) 23/07/10 14u34
Una volta Alfa, sempre Alfa
ik ben altijd een fan geweest toen hij bij ferrari zat.(eerst ferrari voor mij dan pas de racer).
Maar ik denk dat hij zich gaat verbranden zoals armstrong nu in de tour de france.
ik gun het hem wel allesinds
+ Brera JTD 210,Maserati Ghibli GT 2.8;GTV6 grand prix
ex cars
75 1.6;33 1.3,16v,16v P4;lancia delta hpe evo500;156 selespeed;155 8v
Momenteel lezen 1 Alfisten dit onderwerp . (0 Alfisten and 1 gasten)