Nice, vindt het altijd wel wat hebben die GP.
Al is de race opzich niet altijd even spannend.
De Grote Prijs Formule 1 van Monaco zal ook het komende decennium kunnen plaatsvinden. Vandaag verlengden de Automobile club de Monaco (ACA) en de Formula one administration (FOA), een van de organisaties die de commerciële belangen van de Formule 1 beheert, hun onderlinge overeenkomst voor een periode van tien jaar. Dat maakte Bernie Ecclestone, grote baas van de F1, bekend.
Na dreiging Ecclestone
De contractverlenging komt er nadat Ecclestone er eerder deze maand mee had gedreigd Monaco te schrappen omdat de beheerders van het stratencircuit te weinig zouden betalen voor hun GP.
De volgende Grote Prijs van Monaco staat op 29 mei 2011 geprogrammeerd. (afp/eb)
28/07/10 19u58
Una volta Alfa, sempre Alfa
Nice, vindt het altijd wel wat hebben die GP.
Al is de race opzich niet altijd even spannend.
- Alfa 146 2.0 TS 16V TI '99
- Alfa 155 2.0 TS 16V EVO2 R
- Alfa 155 TS 8V
- VW Golf GTI G60 Compressor
Monaco zal wel nooit verloren gaan. Waar moeten ze anders heen met die boten !
Verbreden = Vertragen. Versmallen = Versnellen.
Nieuwe showroom :
http://www.alfaforum.nl/forum/garage...age_view&id=15
Bezoek ook :
http://alfabreraclubbenelux.forumotion.com
hm dit valt me tegen van het "veiligheid is heilig" prekende FIA
wel allerlei bullshit bedenken om de zooi veilig en saai te krijgen terwijl de rijders dik betaald worden voor de risico's en dan gewoon de meest onveilige baan die er is voor nog es 10 jaar vastleggen....
typisch gevalletje van money talks and bullshit walks??
wat mij betreft schrappen we monaco, maar dan komt er wel iets voor terug, ik zeg: V12, capaciteit vrij, beperk alleen vermogen op respectabele waarden (doe een 1000 pk grens oid) en laat de teams weer eens creatief doen met ontwerpen, dan noem ik dubbele voorassen / fan achteran etc, alles wat maar een voordeel tov de concurentie kan zijn.
mag ik aannemen dak nie de enige met deze mening ben???![]()
Ciao, Emiel.
Nu: 156 1.9 JTD 8v grigio sterling
RIP: 155 2.0 16v S rosso proteo, 7 fijne jaren
Joepie, nog 10 jaar treintje rijden......
Momenteel lezen 1 Alfisten dit onderwerp . (0 Alfisten and 1 gasten)